Annons:

Under resan är det saker som kan ske eller frågor du känner behov av att få svar på. En del av dem belyser vi här. Har du andra frågor, mejla dem till oss eller slå en signal. 

Under resan
  • Vart vänder jag mig om jag får problem med min biljett?

    Under resan är det flygbolaget som främst kan hjälpa er om det blir förseningar, borttappat bagage eller andra ändringar. Självklart får ni ringa oss på Resfeber under våra öppettider.

  • Vart vänder jag mig om jag får problem hotell eller övriga arrangemang?

    Strax innan ni reser får ni normalt ett avresebrev med nummer till vår lokala samarbetspartner om det uppstår något problem som inte går att lösa direkt med hotellet eller restaurangen eller annan leverantör. Vi ber er att kontakta vår samarbetspartner direkt på plats om det av någon anledning uppstår något oförutsett.

    Eventuella problem måste omgående framföras till vår lokala samarbetspartner, detta för ni så snabbt som möjligt ska få den hjälp ni behöver. Fel och brister måste alltid anmälas på plats.

OBS!

Om du har bokat två enkelbiljetter innebär detta att om den ena flygningen av någon anledning inte genomförs som planerat, avbokas/ändras inte den andra flygningen med automatik, utan du måste själv boka om biljetten. Om biljetten inte är ombokningsbar är det du som står för kostnaden.