Annons:

Här hittar du svar på övriga frågor.

Övrigt
  • Hur betalar jag med mitt presentkort?

    Om du vill betala med presentkort belastar vi först ditt kreditkort på hela köpsumman. För att garantera priset på din resa måste du erlägga full kortbetalning vid beställningstillfället. När vi mottagit ditt presentkort i original krediterar vi dig. Skicka presentkortet till:

     

    Resia AB

    Attn: Resfeber

    Box 24212

    104 51 Stockholm

  • Hur gör jag en skadeanmälan för avbeställningsförsäkring och reseförsäkring?

    Behöver du utnyttja din avbeställningsförsäkring eller reseförsäkring, vänligen hämta hem din skadeanmälan, fyll i dina uppgifter och skicka in till Solid.


     

  • Vad händer om flygbolaget går i konkurs?

    Vid köp av en paketresa (en kombination av minst två av följande: flyg, hotell, hyrbil, evenemang) så omfattas du av paketreselagen. Resfeber ser till att paketreselagen skyddar dig.

    Om du har köpt din flygbiljett separat så agerar Resfeber endast som förmedlare med flygbolaget. Vi gör naturligtvis det bästa vi kan för att hjälpa till, men kan inte garantera att ni får tillbaka några pengar.

OBS!

Om du har bokat två enkelbiljetter innebär detta att om den ena flygningen av någon anledning inte genomförs som planerat, avbokas/ändras inte den andra flygningen med automatik, utan du måste själv boka om biljetten. Om biljetten inte är ombokningsbar är det du som står för kostnaden.