Annons:

Här hittar du svar på övriga frågor.

Övrigt
  • Hur ger jag er feedback?

    Vi tar tacksamt emot all feedback som du har. Du kontaktar oss genom att skicka ett mail till order@resfeber.com

  • Hur gör jag om jag vill reklamera hela eller delar av resan?

    Eventuella reklamationer under resan skall framföras till leverantören eller dennes representant på plats. Detta skall ske direkt när du upptäcker problemet så att det kan avhjälpas så fort som möjligt. Om reklamation riktas direkt till leverantören eller dennes representant på stället bör du försäkra dig om att du får kvitto på att du reklamerat till dem direkt. Kvittot kan behövas i denhändelse att reklamationen inte kan åtgärdas på plats och du eventuellt senare vill ansöka om kompensation på nytt. Om reklamation på plats saknas är det väldigt svårt att genomdriva den i ett senare läge.

    Länk till formulär

     

  • Vad ska jag ta med på resan? (kom-i-håg)
    • Kreditkort eller lokal valuta.
    • Pass, biljetter (vouchers) och eventuellt visum.
    • Tag en kopia på pass och kreditkort. Detta underlättar processen ifall du blir av med dem.
    • Reseförsäkring samt information om var du vänder dig ifall den måste användas.
    • Skriv både hem- och hotelladressen på bagaget.
    • Nödvändiga vaccinationer, mediciner, solskyddsfaktor, extra linser eller glasögon.
    • Kamera
    • Packa alltid biljetter/resedokument och medicin som du behöver i handbagaget.

     

OBS!

Om du har bokat två enkelbiljetter innebär detta att om den ena flygningen av någon anledning inte genomförs som planerat, avbokas/ändras inte den andra flygningen med automatik, utan du måste själv boka om biljetten. Om biljetten inte är ombokningsbar är det du som står för kostnaden.